Actiuni posibile: Autentificare SAU Inregistrare.
Cos gol
Cos de cumparaturi
Cosul este gol
Cosul este gol

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Conform legii, produsele ce au insumate interventii de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 24 ore de la receptia marfii pe adresa iflorescu2@gmail.com . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare. Inainte de utilizarea produselor noastre va rugam sa CITITI CU ATENTIE Certificatele de Garantie si Certificatele de Calitate ale produselor comandate.

Returul produselor

Conform Ordonantei nr. 130 din data de 31 August 2000 si conform Legii nr. 51 din data de 21 Ianuarie 2003, “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”

.

Puteti returna produsele achizitionate in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data la care va este livrat produsul, doar daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:

  • 1. Saltelele sunt impachetate in ambalajul original, respectiv daca nu au fost dezambalate din folia de plastic care le acopera. Ca urmare, produsele care au fost despachetate din ambalajul original nu pot fi returnate;
  • 2. Saltelele nu prezinta deteriorari, cauzate de manipularea incorecta. Saltelele care prezinta deteriorari nu pot fi returnate;
  • 3. Pentru a putea fi returnata, comanda Dvs. trebuie sa fie insotita la returnare de toate documentele care v-au fost inmanate odata cu produsul: factura, chitanta, certificate de garantie si orice alte documente care v-au fost predate.
  • 4. Daca nu detineti toate aceste documente, nu puteti returna produsul.
  • 5. In cazul in care comanda Dvs. contine saltele facute la comanda, pe dimensiuni specificate de Dvs., aceasta nu poate fi returnata.

Suntem obligati sa va rambursam contravaloarea comenzii Dvs., in cazul in care toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, in termen de maxim 30 de zile de la returnarea produselor de catre Dvs.

Cheltuielile de transport pentru returnarea produsului sunt suportate exclusiv de catre client. Clientul are obligatia de a returna produsele doar la Depozitul din Bd. Timisoara, Nr. 56, Bucuresti.

Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si are dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client.

Nu se considera comert la distanta livrarea produselor prin mijloace proprii S.C. PIXEL MOB S.R.L, conform Legii nr. 51 din data de 21 ianuarie 2003.

Firma noastra, Pixel Mob SRL, are ca obiect de activitate productia de mobilier realizat din pal melaminat serie si la comanda si vanzarea si distributia de saltele, somiere, canapele, scaune, corpuri de iluminat etc.

Livrarea produselor se face prin mijloace de transport proprii sau prin curier.

Contacteaza Paturi Online

  • 0728.928.897
    0744.357.189
    0761.617.617
  • Str. Moinesti, Nr. 22-24, Sector 6, Bucuresti